FAQ

FAQ

Heb je vragen over onze producten of over de print die best bij je past? Hier vind je de meest gestelde vragen. Heb je nog een andere vraag? Neem dan zeker contact met ons op!

Kan ik mijn bestelling annuleren of aanpassen?

Zolang een bestelling nog niet in productie is gegaan kan deze aangepast of geannuleerd worden. Neem daarvoor best zo snel mogelijk contact met ons op.

Hoe kan ik mijn aankoop betalen?

Print-out maakt gebruik van de belangrijkste betaalsystemen waarmee jij je aankoop kan betalen. Je hebt de keuze uit volgende systemen: Bancontact, Kredietkaart, Apple Pay , PayPal, Klarna Betaal nu., KBC/CBC Payment Button, Belfius Direct Net, iDEAL, Bankoverschrijving

Kan ik ook een eigen foto gebruiken voor de wanddecoratie?

Wij bieden de mogelijkheid om je eigen foto te laten drukken op glas of plexiglas, zodat jouw foto aan de muur kan schitteren. Met de functie ‘upload jouw afbeelding’ kan je je eigen foto gebruiken.

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

Wanneer je wanddecoratie bestelt bij Print-out dan kan je kiezen voor levering of zelf ophalen. Tijdens het bestelproces krijg je de mogelijkheid om die optie aan te duiden. Je ontvangt dan een bevestigingsmail met alle gegevens: het moment waarop jouw bestelling klaar is, het adres en de openingsuren. Wanneer je zelf ophaalt, worden de verzendkosten in mindering gebracht.

Op weekdagen zijn we steeds geopend van 8h30 tot 15h30. Weekends en feestdagen is Print-out gesloten, tenzij anders vermeld op de website of in de bevestigingsmail.

#print-out

Kijk op onze Instagram en zie onze nieuwste creaties.